• Volg ons op social media:

Ledenadministrateur

Ben je verhuisd, heb je een ander telefoonnummer of e-mail adres of zijn er anderszins gegevens van jou veranderd die in het belang zijn van de vereniging? Geef dit dan door aan onze ledenadministrateur Sabine Siemerink.

Sabine Siemerink | Bosweide 11 | Bentelo
E-mailadres: ledenadministratie@hvbentelo.nl

CONTRIBUTIE

Categorie lid Contributie (per half jaar)
H-Jeugd € 50,00
E-, F- en D-Jeugd € 60,00
C-Jeugd € 67,00
B-Jeugd € 73,00
A-jeugd € 82,00
Senioren € 100,00
Recreanten € 76,00

Aan- en afmelding

Wil je lid worden? Aanmelden kan het hele jaar door. Gebruik het onderstaande formulier en stuur het naar Sabine Siemerink. Lever gezamenlijk met het formulier een recente pasfoto in. LET OP! Aanmelden gedurende het seizoen is geen garantie voor het spelen van wedstrijden in een team. Er wordt pas gestart met het spelen van wedstrijden als er een compleet team is. Dit gaat in overleg. Vraag daar naar voor/bij aanmelding.

Aanmeldformulier (PDF)

Wil je stoppen met handballen? Afmelden kan alleen vóór 16 maart en uitsluitend schriftelijk via het onderstaande afmeldformulier. Dit formulier lever je in bij Sabine Siemerink. Als je besluit om na 16 maart nog af te melden, dan is de consequentie dat je de contributie voor het volgende seizoen gewoon moet betalen in verband met de jaarlijkse teamopgave naar het NHV.

Afmeldformulier (PDF)

Overschrijven van een andere vereniging

Heb je het afgelopen seizoen nog bij een andere handbalvereniging gespeeld? Dan dien je het overschrijvingsformulier én ons aanmeldformulier in te vullen. Het overschrijvingsformulier van het NHV kan je hieronder bekijken:

Overschrijvingsformulier (PDF)